Guess

Perfumy Guess | Guess – amerykański sen. Amerykańska marka modowa Guess jest znana przede wszystkim z odzieży o wysokiej jakości, z kreatywnego marketingu oraz z posiadania dużego wpływu na panujące trendy. Sporym sukcesem cieszą się także modne dodatki, zegarki i biżuteria oraz perfumy. Marka Guess została założona w 1981 r. przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurica Marciano, cały tekst ukryć tekst

którzy urodzili się w Maroko, ale w 1977 r. przeprowadzili się do Kalifornii, by spełnić swój amerykański sen. W latach 70. zwrócili uwagę świata mody stosowaniem dżinsu, który wówczas uważany był za staromodny. Projekty braci Marciano były na tyle ponadczasowe, zmysłowe i gustowne, że już na zawsze zmieniły podejście świata mody do dżinsów. Dziś marka Guess należy do tych najbardziej uznawanych na świecie, a jej wygodna odzież i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci są odzwierciedleniem stylu życia. Wśród gwiazd, z którymi Guess współpracuje w zakresie reklamy, są między innymi Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. W XXI wieku natomiast marka łączona jest przede wszystkim z osobą Paris Hilton. Pierwsze perfumy marka Guess wprowadziła na rynek w latach 80. we współpracy z marką Revlon. Później jednak zaczęła współpracę z marką Coty. W 1990 r. rozgłos zyskały damskie perfumy Guess Original z nutami mandarynki, grapefruita, cytryny, jaśminu, hiacyntu i bursztynu. Do najbardziej znanych zapachów dla mężczyzn należą orzeźwiające, zmysłowe perfumy Guess Seductive Homme Blue. Perfumy Guess tworzone są we współpracy z takimi perfumiarzami, jak Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner czy Bernard Ellena. Marka Guess prowadzi obecnie dzialalność w ponad 80 krajach świata i wyróżnia się połączeniem amerykańskiego, zachodniego stylu z europejską wrażliwością. Jej produkty są symbolem młodzieńczego, sexy stylu życia pełnego przygód. W ciągu dziesięcioleci Guess pobudzał ludzi do marzeń dzięki swym kampaniom reklamowym, które uczyniły sławnymi wiele do tej pory nieznanych osób. Filozofia marki Guess mówi, że każdy może spełnić swój amerykański sen.

Posortowano według bestsellerów Alfabetycznie według ceny

12 Następna strona

12 Następna strona

Próbki perfumGifts for all

Dzwoń 22 208 19 42