Ferrari Ferrari Red (2003) woda toaletowa tester dla mężczyzn

      Marka: Ferrari

      Ten produkt jest TESTEREM.
      Tester to specjalna wersja, która zapakowana jest w biały kartonik i nie ma korka na atomizerze. Z tych względów jego cena jest niższa. Skład perfum jest taki sam.
      więcej informacji o TESTERZE

      Warianty Ferrari Ferrari Red (2003)

      • Ferrari Ferrari Red (2003) woda toaletowa tester dla mężczyzn 125 ml woda toaletowa tester dla mężczyzn 125 ml 

        Produkt jest niedostępny.

        Kod: FER0200

      Do góry

      Opis perfum Ferrari Ferrari Red (2003)

      Ocena

      Wygląd flakonu

      Trwałość zapachu

      Intensywność

      Końcowa satysfakcja

      Skład

      Głowa

      werbena, pomarańcza, bergamotka, mięta

      Serce

      cedr, jaśmin, geranium, irys

      Podstawa

      piżmo, wanilia

      Ferrari Red to świeży, subtelny i męski zapach. Elegancki wyrafinowany jak i również tajemniczy, dynamiczny, pełen energii i pasji.

      Czym jest tester? Testery stosowane są w perfumeriach stacjonarnych, by klienci mogli zapoznać się z zapachem perfum. Ze względu na to, że nie są one tworzone w celu sprzedaży, ich opakowania nie są ozdobne. Tester różni się od klasycznego produktu tym, że zapakowany jest w biały kartonik lub pozbawiony jest opakowania i w większości przypadków nie ma korka na atomizerze. Jeśli kupujesz perfumy dla siebie i nie potrzebujesz pudełka, tester jest dobrym wyborem. Jeśli jednak kupujesz perfumy na prezent, wybierz klasyczną wersję.

      Do góry

      O marce Ferrari

      Marki Ferrari nie trzeba przedstawiać. Ciekawe, że jej założyciel - Enzo Ferrari - nie miał pierwotnie zamiaru niczego sprzedawać. Firma Scuderia Ferrari powstała bowiem w 1929 r. wyłącznie w celu sponsorowania amatorskich kierowców wyścigowych. Później jednak Enzo zmuszony przez okoliczności (wspieranie zespołu Scuderia było bardzo kosztowne) rozpoczął produkcję wysokiej jakości samochodów wyścigowych i osobowych.W chwili obecnej Ferrari oferuje bogatą gamę produktów - elektronikę, odzież, modne dodatki, a także luksusowe kosmetyki. Nie zaskakuje fakt, że zdecydowana większość z nich przeznaczona jest dla mężczyzn.Perfumy Ferrari doceni każdy, kto kocha adrenalinę, zapach palonych opon i prędkość. Pierwsze z nich - Ferrari Black - zaprezentowano z ogromnym sukcesem w 1999 r. W znacznej mierze przyczynił się do tego fakt, że o ile na samochód sportowy Ferrari stać tylko najbogatszych, wspomniany zapach był nieporównywalnie bardziej dostępny cenowo - wciąż zapewniając swojemu posiadaczowi uczucie wyjątkowości. Potem pojawiły się kolejne udane produkty, takie jak Ferrari No. 1, Ferrari Racing, damski Passion i inne.Ferrari może się pochwalić tym, że współpracują z nim słynni perfumiarze, tacy jak Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil i Bernard Ellena. Warto wspomnieć również o stylowych flakonach, które oczywiście zdobi kultowy znak rumaka stojącego na dwóch tylnych nogach. Ma on bardzo interesującą historię - na kadłubie samolotu miał go sam hrabia Francesco Baracca, legendarny włoski as lotnictwa podczas I wojny światowej. Enzo Ferrari spotkał się w latach dwudziestych ubiegłego wieku z jego rodzicami, którzy zgodzili się na wykorzystanie tego znaku.Dla uzupełnienia dodajmy, że oprócz perfum w kosmetycznym portfolio Ferrari znajdziemy także żele pod prysznic, wody i balsamy po goleniu oraz dezodoranty. Na uwagę zasługują też przystępne cenowo zestawy prezentowe.Markę Ferrari wybierze niewątpliwie każdy, kto poszukuje ekskluzywnych, a przy tym niezbyt drogich produktów, uwielbia ryk silnika i chce podkreślić swój męski pierwiastek.

       

      Do góry

      Ocena Ferrari Ferrari Red (2003)

      • 5 czerwca 2013

        Piękny zapach na wiosnę i lato dla mężczyzny. Intensywny, świeży i trwały. Zapach długo wychuwalny nawet w powietrzu. Nie płaski, wyczuwalne poszczególne nuty. Polecam wszystkim. Super cena za super jakość!

      Jaka jest Twoja opinia o Ferrari Ferrari Red (2003)?

      Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


      Ocena *

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy