Ferrari Ferrari Extreme (2006) dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn

      Marka: Ferrari

      1 pojemność produktu 42,55 zł

      Dostawa kurieremJuż jutro (Środa 2017-03-01).
      Odbiór osobisty w WarszawieJuż jutro (Środa 2017-03-01).
      Odbiór osobisty w KrakowieJuż jutro (Środa 2017-03-01).

      Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

      Warianty Ferrari Ferrari Extreme (2006)

      • Ferrari Ferrari Extreme (2006) dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml 

        Dostępność pow. 5 szt. w magazynie centralnym

        Kod: FER0031

        42,55 zł

      Do góry

      Opis perfum Ferrari Ferrari Extreme (2006)

      Ocena

      Wygląd flakonu

      Trwałość zapachu

      Intensywność

      Końcowa satysfakcja

      Ferrari przekracza granice możliwości i podnosi adrenalinę. Swoim nowym zapachem wzbudza emocje , które przeżywają kierowcy samochodów wyścigowych. Ferrari oznacza przyspieszenie w kilka sekund na godzinę. Nowe Ferrari Extreme jest dla mężczyzn, którzy mają siłę Ferrari we krwi. Zapach wyraża mężczyznę nowoczesnego, którego fascynuje szybkość i który lubi poczuć adrenalinę. Skręcając mocno w zakręt, zawsze trzyma się swoich ukochanych czterech kół. Interesujący nowy trend w świecie wyścigowych samochodów.

      Do góry

      O marce Ferrari

      Marki Ferrari nie trzeba przedstawiać. Ciekawe, że jej założyciel - Enzo Ferrari - nie miał pierwotnie zamiaru niczego sprzedawać. Firma Scuderia Ferrari powstała bowiem w 1929 r. wyłącznie w celu sponsorowania amatorskich kierowców wyścigowych. Później jednak Enzo zmuszony przez okoliczności (wspieranie zespołu Scuderia było bardzo kosztowne) rozpoczął produkcję wysokiej jakości samochodów wyścigowych i osobowych.W chwili obecnej Ferrari oferuje bogatą gamę produktów - elektronikę, odzież, modne dodatki, a także luksusowe kosmetyki. Nie zaskakuje fakt, że zdecydowana większość z nich przeznaczona jest dla mężczyzn.Perfumy Ferrari doceni każdy, kto kocha adrenalinę, zapach palonych opon i prędkość. Pierwsze z nich - Ferrari Black - zaprezentowano z ogromnym sukcesem w 1999 r. W znacznej mierze przyczynił się do tego fakt, że o ile na samochód sportowy Ferrari stać tylko najbogatszych, wspomniany zapach był nieporównywalnie bardziej dostępny cenowo - wciąż zapewniając swojemu posiadaczowi uczucie wyjątkowości. Potem pojawiły się kolejne udane produkty, takie jak Ferrari No. 1, Ferrari Racing, damski Passion i inne.Ferrari może się pochwalić tym, że współpracują z nim słynni perfumiarze, tacy jak Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil i Bernard Ellena. Warto wspomnieć również o stylowych flakonach, które oczywiście zdobi kultowy znak rumaka stojącego na dwóch tylnych nogach. Ma on bardzo interesującą historię - na kadłubie samolotu miał go sam hrabia Francesco Baracca, legendarny włoski as lotnictwa podczas I wojny światowej. Enzo Ferrari spotkał się w latach dwudziestych ubiegłego wieku z jego rodzicami, którzy zgodzili się na wykorzystanie tego znaku.Dla uzupełnienia dodajmy, że oprócz perfum w kosmetycznym portfolio Ferrari znajdziemy także żele pod prysznic, wody i balsamy po goleniu oraz dezodoranty. Na uwagę zasługują też przystępne cenowo zestawy prezentowe.Markę Ferrari wybierze niewątpliwie każdy, kto poszukuje ekskluzywnych, a przy tym niezbyt drogich produktów, uwielbia ryk silnika i chce podkreślić swój męski pierwiastek.

       

      Do góry

      Ocena Ferrari Ferrari Extreme (2006)

      Jaka jest Twoja opinia o Ferrari Ferrari Extreme (2006)?

      Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


      Ocena *

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy