Bourjois Volume Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość i podkręcający

      Marka: Bourjois

      2 warianty produktu od 27,77 zł

      Dostawa kurieremŚroda 2017-03-29
      Odbiór osobisty w WarszawieŚroda 2017-03-29
      Odbiór osobisty w KrakowieŚroda 2017-03-29

      Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

      Warianty Bourjois Volume Glamour

      • Bourjois Volume Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość i podkręcający odcień 31 Ultra Black (Push Up) 6 mltusz do rzęs zwiększający objętość i podkręcający 

        Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

        odcień 31 Ultra Black (Push Up) 6 ml
        Kod: BOU1072

        27,77 zł

      • Bourjois Volume Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość i podkręcający odcień 71 Wonder Black (Push Up) 6 mltusz do rzęs zwiększający objętość i podkręcający 

        Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

        odcień 71 Wonder Black (Push Up) 6 ml
        Kod: BOU0836

        27,77 zł

      Do góry

      O marce Bourjois

      Ocena

      Prosta aplikacja

      Jakość kosmetyków

      Zadowolenie i rezultat

      Właściwości

      kolor

      czarny

      wodoodporny

      nie

      Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

       

      Do góry

      Ocena Bourjois Volume Glamour

      • 24 lutego 2017

        Najlepszy tusz jaki dotąd używałam, jest bardzo wydajny, mega czarny i pokrywający, wydłuża i pogrubia rzęsy

      • 29 października 2015

        uzywam tego tuszu od lat jestem alergikiem i nigdy mnie nie uczulił, mam cienkie i małe rzęsy a efekt po uzyciu jest super, polecam bo naprawdę dobry i starcza na długo.

      Jaka jest Twoja opinia o Bourjois Volume Glamour?

      Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


      Ocena *

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy