Ajmal Entice Forever woda perfumowana dla kobiet

Marka: Ajmal

1 pojemność produktu 171,48 zł

Dostawa kurieremCzwartek 2017-05-04
Odbiór osobisty w WarszawieCzwartek 2017-05-04
Odbiór osobisty w KrakowieCzwartek 2017-05-04
InPost PaczkomatyCzwartek 2017-05-04

Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

Warianty Ajmal Entice Forever

  • Ajmal Entice Forever woda perfumowana dla kobiet 75 ml woda perfumowana dla kobiet 75 ml 

    5 szt. w magazynie centralnym

    Kod: AJM0146

    171,48 zł

Produkty ze specjalną zniżką

  • Ajmal Entice Forever woda perfumowana dla kobiet 75 ml woda perfumowana dla kobiet 75 ml 

    Kod: AJM0173
    Notatka: Mniej zawartości,    Zawartość : 98%

    163,64 zł Rabat: 7,84 zł

  • Ajmal Entice Forever woda perfumowana dla kobiet 75 ml woda perfumowana dla kobiet 75 ml 

    Kod: AJM0193
    Notatka: Mniej zawartości,    Zawartość : 98%

    157,37 zł Rabat: 14,11 zł

Do góry

O marce Ajmal

Ocena

Wygląd flakonu

Trwałość zapachu

Intensywność

Końcowa satysfakcja

Skład

Złożenie

piżmo, drzewo sandałowe, śliwka, jaśmin, mandarynka, róża

Ajmal to firma mająca siedzibę w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Marka została założona przez Late Haji Ajmal w Indiach w latach 50. poprzedniego stulecia. Jest to rodzinna firma kierowana od początku przez dynastię Ajmal, której każdy członek pełni określoną funkcję. W krótkim czasie od powstania zaczęła dobrze prosperować, koncentrując się na produkcji perfum. Ajmal to synonim luksusu i wysokiej jakości. Dzięki współpracy z czołowymi markami perfumeryjnymi z Europy, a przede wszystkim z Francji, Włoch, Szwajcarii i Niemiec, powoli trafia do świadomości klientów z tej części świata. Warto dodać, że na Bliskim Wschodzie marka ta należy do czołowych producentów perfum.

Do góry

Ocena Ajmal Entice Forever

Jaka jest Twoja opinia o Ajmal Entice Forever?

Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


Ocena *

1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy